BRA NYHETER!

Nu är det så att vi har fått hem modemet! Så nu sitter jag i våran egna soffa och bloggar! :D fy fasen vad glad jag är över de! :p hehe.

Har inte så mycket tid till att skriva, för vi ska bege oss till Haparanda och hämta min tvättmaskin. Har varit utan en sen vi flyttade hit i november :( Men nu ska jag äntligen få en! :D

Har även målat om i sovrummet nu.. :) Blev klara idag, har satt in sängen och allt de andra nu på morgonen, skönt att slippa sova i köket :p ska till IKEA och köpa nå lampor som jag kan ha på hyllan ovanför sängen :)


Men men, nu är Fredrik ute och startar min bil, så nu måste jag slänga på mig jackan och ta Felix under armen så att vi kan åka iväg.

skriver mer ikväll när vi kommit hem igen ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0