wroooom

Hundarna är igång igen, värre än någonsin! haha.
Igår efter vaccinet så blev dem sååå trötta, så dem låg bara i soffan och sov resten av dagen. Men idag är dem igång igen och kör race genom hela huset. Dem vill inte riktigt förstå att Albin inte får anstränga sig för mycket, han är så liten än.. hehe. Men äntligen så ligger dem och vilar.

Ja, jag funderar på att passa på å göra pulvermos nu när hundarna har lugnat ner sig lite. Annars så springer dem runt fötterna och jag får vara rädd att trampa på en tass. Dem är så söta, dem följer mig vart jag än ska. Får inte gå på toa själv, för då sitter Albin och gnäller utanför dörren tills jag kommer ut igen. Jag får inte duscha ifred heller. Haha. Om toadörren står öppen när jag duschar så kommer Albin in och tittar efter mig, sen förstår han att jag är i duschen, då puttar han undan duschdrapperiet en bit och så kommer han dit han också! haha.

Nå ja, jag ska nog göra pulvermoset nu. Åt de för någon dag sedan, gud så gott de var! Har inte ätit det sen vi flyttade hit, för Fredrik tycker pulvermos är äckligt, så det blir alltid riktigt pottomos gjord av potatisar och andra ingredienser.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0