Trött..!!!

Fy attans vad trött jag är! Sov bara 2½ timme förra natten, så det är inte så konstigt.
Är nu inne på min 6:e maskin med tvätt, den är väl klar om sisådär 45 minuter..
Försöker få bort så mycket tvätt som möjligt så att jag slipper hålla på med det imorgon för det är annat som måste göras, plockas bort från golv och kökssoffan, dammsugas, dammtorkas, skuras, förbereda den lilla julmat vi ska ha här hemma osv..
Ja och så ska ju Kissen kastreras 10.30.. Fullt upp imorgon.. Kan verkligen säga att de är det också, för jag kommer fan inte hinna sitta på arslet imorgon eftersom det är så svinigt här hemma..
Och tvätthögen växer sig hela tiden större, hur mycket jag än tvättar..
Det är Fredriks kalsonger, strumpor, några t-shirts, filtar som Albin fått för sig att kissa på, täcken som Albin kissat på, en handduk som Kissen pissat på (han måste sitta inne på toa, han måste fasta till imorgon när han ska kastreras, fasta kan han inte göra om han får gå runt, det finns alltid något att tjuväta ifrån, är ju bara i natt han ska sitta där så..).. Ja det är en massa. Men det som tar mest tid är alla filtar och täcken som Albin kissar på.. usch usch. Och det spelar ingen roll hur ofta jag är ute med honom..

Nä, nu börjar jag bli så trött så jag skriver en massa skit här.
Ska nu läsa lite i boken jag håller på med nu, sen ska hundarna få gå ut en sista gång..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0