Tisdag?

Redan tisdag? Huh, tiden går för fort nu..

Nå, idag vaknade jag vid 14 tiden igen. Fredrik råkade somna på soffan och kunde inte väcka mig då.. Men när jag vaknade åkte vi till Happis.
Första hållplatsen var på GR IT blaha, och lämnade in min laptop. Hoppas nu att killen får igång den! Visst, den går igång, men är så fruktansvärt seg och hänger sig och en massa. Han ska kolla igenom den, och sen får man se om jag behöver ett större minneskort i den osv.. Fredrik sa att han betalar om det måste i större minneskort osv, som födelsedagspresent! :) Nice! Är ju bara 19 dagar kvar tills jag blir 19 :)
Var på Nya konditoriet och åt baguetter, nam nam! Va så hungrig..
Snusgrossen och köpte en stock snus, så nu klarar vi oss en vecka till. minst.

Hmm.. Åkte till Shoppingcentret. Fredrik agerade gayman och började kolla kläder som han tyckte jag skulle ha. På HM hittade jag ett linne och 2 "tuttekassar" som Fredrik kallar dem. hehe. Han själv som valde ut dem. hehe.
På Seppälä hittade Fredrik en assnygg tröja och en t-shirt. Så han shoppade loss han också! ;)
På Gina köpte jag ett linne och en tröja.. Hittade en massa jag ville ha, men de i min storlek var slut.. Sen så blev jag så snål också..

Shoppade lite på Djurmagazinet också. "fotboll" åt Felix, tennisboll och en "höna" åt Albin, men hönan blev Felix, han älskar den där pipande saken! Kommer Albin i närheten av den så morrar han riktigt "hotfullt". HAHA. Låter mer som att han har för mycket slem i halsen och försöker harkla.. haha
Albin fick även mer mat och ett termotäcke. Var näääästan för litet, han kommer snart vuxit ur de. men skulle jag tagit en storlek större skulle den varit alldeles för stor! Sabla hund som ska vara en storlek mitt emellan allt :D haha

När vi kom hem skottade jag upp mer snö mot husväggen. Passar på medans det är pudersnö!
Åkte till Granån och åt makaroner och köttbullar.
Och så har jag övningskört lite..

Nu eldar jag för fullt. Ganska kallt i huset, 15,8 grader var det nu.. burr!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0