Tisdag

For till skolan på morgonen även om det stod att jag hade en kort samhälls lektion efter lunch. Men det stod svenska där före och efter, (som jag inte har), men eftersom det är samma lärare, så misstänkte jag att hon kanske sätter provet direkt på morgonen. Nog fan hade jag rätt! Men dem i klassen ville ha extra tid till att plugga så vi fick göra det efter lunch istället.
Tur för mig att jag åkte dit på morgonen med bussen, för annars så hade det blivit så att provet gjorts på morgonen!
Gick ganska bra, vill egentligen inte kalla det prov, för det var mest en massa frågor om våra åsikter inom demokrati & diktatur..
Men men..

Fredrik kom och hämtade mig, för han hade ärenden inne i Kalix.
När vi väl kom hem vid 15 tiden så var jag så förbannat trött, så tog mig en powernap, men den visade sig bli ca fyra timmar lång, vilket inte var vad jag tänkt..

Måste nu försöka piggna till, sen måste jag göra om trädarbetet som jag kämpade så fruktansvärt med och hade även Fredrik som hjälp. Han säger också att jag lämnat in trädarbetet till läraren..
Antingen så har hon tappat bort papprena (vilket hon säger att hon inte har, hon säger att hon inte alls fått in några papper), eller så är det någon äcklig liten jävel på skolan som varit där bland lärarnas fack, sett mitt papper och tagit det bara för att jävlas. Skulle inte förvåna mig.

Nå, håller på och eldar för fullt, är svinkallt här inne, 18 grader, men det känns mycket kallare nu när det är -20,9 ute och det drar igenom väggarna.. Usch.
Nu ska jag lägga i mer ved i kaminen, äta lite flingor och ta mig en PK och hoppas på att motivationen hittar hem!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0