Söndag

Jag är så trött, så trött..
Sov till 14 tiden idag, orkade verkligen inte stiga upp. Låg i ca en timme i natt och stirrade på Fredrik när han snarkade, sen till slut somnade jag..

Dagen har inte haft så mycket att erbjuda.
Låg och såg tv när jag vaknade, pratade lite med Fredrik..
Duschade och sen åkte vi in till Kalix. Skulle till farmor och hämta mina julklappar..
Hos farmor blev vi bjudna på mat, och efter maten så hände det som alltid händer, vi börjar diskutera saker och ting som gör mig förbannad, sen kom vi in på skolan och en annan grej och då brast det för mig och vi skrek lite åt varandra..
Slutade med att hon plockade fram julklapparna, mina tårar sprutade, jag sa tack, gav henne en kram och så gick jag gråtandes ut till bilen med Fredrik.
Förstår inte varför jag och farmor inte kommer överrens.. Skittråkigt.

Grät halva vägen hem och Fredrik försökte få mig på bättre humör, men han lyckades inte så värst bra..

Nu sitter jag ensam hemma och lyssnar på Calle. Underbara röst.
Fredrik har åkt och jobba så det blir en ensam natt för mig och en massa Calle.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0