SMART!

Att jag och Fredrik inte tänkte på det tidigare.. den 2/11 har Fredrik haft körkortet i 5 år, det är en månad sedan alltså.
Nu får han vara handledare åt mig, jag kan fan övningsköra med honom!
Varför har vi inte tänkt på att kolla upp det tidigare?!

Tur att man har en gammal pojkvän ;) haha. Det har sina fördelar, men ack sådan tråkig nackdel det finns också, han dör före mig.. Ja, om man tänker på hur länge en kvinna lever igenomsnitt i jämförelse med en man..

Eva kommer och plockar upp mig på en timme typ. Vet inte om jag ska testa köra med henne. Har ju gått handledarutbildningen med henne så.
Sen när jag kört med Janne ska jag fråga honom om han vet när det kommer dras igång någon handledarutbildning.. Kommer bli mycket bättre för min del om jag får övningsköra med Fredrik. Då får jag köra nästan varje dag. Yes, det är en bra grej det här..
Men med min tur så kommer det inte finnas någon förrän om flera veckor :S Då kommer jag fan hinna bli 19 innan jag får hem godkännandet om att jag får övningsköra med Fredrik.. aja..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0