Nyår

Idag är det nyår..
Vaknat för ca en timme sedan. Fredrik väckte mig genom att slita av mig täcket hela tiden och ta på mig med sina ISKALLA händer! Huh!
Jag hotade honom med att slita av mig trosorna och flasha rövhålet åt honom, då slutade han! Smart man är! ;)

Han diskar nu och jag sitter och checkar in läget här på nätet innan jag ska börja klä på mig och städa.
Har suttit och spelat Lego Batman från 22.30 igår till 8.15 i morse ^^ hehe. Riktigt roligt spel!
Fredrik fick hem sitt X-box Elite som han beställde för några dagar sedan! Har ju tänkt köpa ett sen den dagen vi flyttade in i huset, men blev av först nu! Han säger att det är våran gemensamma julklapp, men jag skulle inte riktigt tro de ;)
För när han får tag i mitt älskade Lego batman så kommer han sitta som klistrad! (ja, om det är vårat gemensamma så är Lego Batman mitt spel! ) :D

Idag ska vi få middagsgäster. Ricke.S och Tobbe ska handla lite gotti gottgott (Läs: grädde, oxfilé eller fläskfilé, och tomater), potatis och andra grönsaker har vi hemma. Vi ska äta potatisgratäng och oxfilé (eller fläskfilé), och så ska jag göra en sallad till! nam nam!
Sen får man ju se om det droppar in nå mer folk :)

Jo, sen är jag så orolig över Albin.. Jag matar honom 3 gånger om dagen, och ger mycket mat ändå med tanke på hans storlek, men han bara sjunker i vikt .. :(
Han får ju då Royal canins junior foder.. Igår gick jag ut och hämtade "korvar" (nermalt hjärta, hjärna, lever och massa annat äckel) som jag köpte på Häst  & hundliv, Felix har gått upp i vikt av de så vi får hoppas på att Albin också gör de..
Ska senare en snabb sväng till Granån och hämta avmaskningsmedel. Emilia hade kvar lite och hon tyckte att vi ska försöka med de eftersom Albin sjunker i vikt hela tiden.. Ny kost och avmaskad! Funkar inte de, då åker jag raka vägen till gammelstad med honom..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0