Morr

Nu börjar jag bli redigt less på den där bilen alltså!
Den har ju haft hyffsat billiga fel att fixa till ombesiktningen, men vad berättar Fredrik när han kommer hem på morgonen?
Jo, framrutejäveln har spruckit, och det är ju inget billigt fel. Knappast den där rutan går igenom besiktningen. Näver bäver alltså.

Antingen så ställer jag av den, och köper mig en billig skitbil för 3000kr, eller så säljer jag fanskapet. Jag är less. Nog för att rutan ändå måste bytas när den är så blästrad. Men fan INTE NU!!!!
PERKELE!

Nä, jag blev så fruktansvärt sugen på Janssons, så jag tror faktiskt att jag ska ställa mig i den stökiga köket och försöka mig på att göra de. Eller nej, bara man tittar dit så tappar jag lusten. Så det blir Coco pops jag vräker i mig istället.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0