mhm

Vet fan inte vad jag ska hitta på...
Fredrik är ju och jobbar, och jag kommer att sova när han kommer hem.
Idol börjar inte förrän om några timmar..
Har ingen lust att städa, även om det skulle behövas. Roligare när Fredrik är hemma och hjälper till.

Nå, får helt enkelt ta och sätta på en ny tvätt, hörde nyss maskinen pipa så den är klar..
Sen kanske plugga lite körkortsteori? Skulle vara bra, men jag är trött och hängig. Tror jag håller på att få feber.. Är då på väg att bli sjuk, det känner jag. Halsen är konstig och jag har varit smått täppt i näsan idag.
Orka bli sjuk.. Har roliga saker att göra till veckan..

Ja till veckan! Har tagit ut 2 lediga dagar från skolan. På torsdag ska jag mest troligt med Fredrik och hans pappa på John Deere mässan som ska vara i Luleå. Dem hade blivit bjudna dit. Sen på kvällen blir det en Luleå match som man får se ;) Niiiice! Men bara för att jag är där så förlorar dem, som förra gången!
Sen på fredag ska jag med Fredrik och Kjell till Överkalix på en kurs/utbildning. Handlar om fornlämningar. Tydligen så är det något företag som markberett över en massa fornlämningar! Huh, DYRT!
Inte Fredrik och hans pappa som kört över dem, det är dem noga med!
Ja, så Kjell har anmält mig också till kursen! Blir ju kanske så att jag börjar jobba åt honom när jag gått ut skolan, så det är ju bra att veta allt om fornlämningarna! ;)
Katarina gav mig ledigt direkt när jag berättade det för henne. Hon tyckte att det var ett bra ämne att lära sig om, skogen å shit, och det är ju det jag lär mig om i skolan. Så jaa, bra för mig!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0