Måndag

Denna dag var ju bra, eller så inte.
Jag hade gallring idag, så jag började inte alls 11.50 som jag trodde, utan 8.10. Skolan är ju så jävla smart och sätter upp två separata scheman. Man kan inte förvänta sig att jag har koll på allt, då jag har så mycket annat att tänka på.
Men när jag kom till skolan och upptäckte detta, då kollade jag om och om igen på alla scheman som fanns där. Så nu vet jag vad som gäller tisdag och onsdag, för torsdag (kanske) och fredag så är jag "ledig".
Nå, vi får hoppas på att kuratorn på sjukhuset kan hjälpa mig med min tankspriddhet osv.

Har nyss kommit hem till ett bomdnedslag. Fattar inte vars Albin har fått tag på allt! En massa saker söndertuggade. Men jag gnäller inte, han är valp och har ännu inte vant sig vid att vara ensam, har inte hunnit träna han så mycket än på den punkten.

Nå, sitter nu hemma, ska försöka hitta inspiration till att börja plugga lite skolgrejer. usch.
Funderar på att prata med någon på skolan, och kanske få något "special" eftersom jag inte orkar med skolan för tillfället.. Att jag berättar om min situation och kanske får lite mer hjälp och så.. Svårt att förklara..

Nå, nu kör hundarna race i soffan, och när jag ber dem lugna ner sig så börjar Albin att hoppa runt och så lägger han sig ner och skäller till :p haha. Han är så söt! Han är som en trottsig 3åring!
- "Albin, lugna ner dig..."
- skutteli skutt "VOFF!"
eller det låter inte voff.. han låter så lite och ynklig då han väl skäller. hehe.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0