Fredag

Denna dag började med att jag försov mig.. Vaknade 7.45, smart!
Men Fredrik hade lovat mig att han skulle köra mig till skolan idag, så jag blev inte sådär jätte försenad :) Skulle ändå bara sitta i datasalen och göra körkortstesterna så :)
Vid 10 åkte jag och Fredrik till Buffone och fläskade oss. Huh huh vad god deras vesuvio är!
Var även förbi på RP glasfiber? äh, jag kommer inte ihåg. Fredrik stod och kacklade med någon kille och jag stod mest och kollade runt helt förstummad, förstår inte hur man kan göra så mycket av de där materialet! :O
Handlade lite och sen åkte vi hem.

Här hemma har det inte hänt mycket, vi har snackat om våra planer för 126:an, kommer bli så fet! Behöver bara säga: bort med den lilla rost som finns, ny lack, sänka lite och Wald ;) Då förstår nog många hur fet den kommer bli!!

Nå väl, annars så har jag suttit och broderat och lyssnat på när Fredrik snackat om bilar, och småkikat när han tittat på bilkrascher å sånt på youtube :)

Nu är jag dock ensam hemma, Fredrik ska jobba :(
Men skönt nästa vecka, då han jobbar dag! Enda negativa är att jag måste gå till bussen varje morgon.. Nå, sånt löser sig!

ska nu ta och läsa bloggarna som dagligen måste läsas!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0