Bilder

Bara för att Fredrik är och jobbar och jag har tråkigt så kan jag lägga upp lite bilder....



Felix ligger ganska roligt.. hehe. Och så en lurvig Fredrik i bakgrunden xD


Felix kröp in i buren.. hehe. Var tvungen att fota ^^
Nej, jag har inte stängt in honom, "dörren" är på andra sidan och tittar man noga så ser man att den är öppen.




Felix passar på att ta Fredriks plats när han är och jobbar ;)


Kissen myser framför kaminen. Knipps knipps imorgon ;)


Sova i en låda med saker som ska slängas kan man ju också göra.. Albin är inte dum han!


Jag som nyklippt då..
SHIT! Jag har börjat skela.. Dags att fara till optikern och kolla synen samt skaffa nya glasögon..


Bakifrån då..
Förbannat att det ska bli en böj just där.. ALLTID på samma ställe.. Skulle kunna vara lockigt hela håret istället..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0