Torsdag

Ja nu har jag pratat ned en distriktssköterska i Kalix.. Fick tid till läkaren jag hade sist! Det var som fan! För i Haparanda så får jag alltid springa till olika läkare! Så det känns verkligen skönt att få komma till samma läkare igen, och det är en kvinna dessutom, så det känns verkligen tryggt ! :)
Dock hade "min" läkare ont om tider, så fick först tid den 24 augusti, alltså dagen innan jag börjar skolan! Men bättre de än ingenting! Nu ska jag få svar på  vad som händer med min kropp!!

Jaja.. sitter just nu och tittar på våra bästa år, ska försöka att inte somna om igen, för då sover jag bort hela dagen.. Men är ju ingenting som jag kan göra något åt, är jag trött så är jag..

Badade lill Felix igår! ^^ Fy attans vad söt han är när man badar han! Först ser han ut som en dränkt råtta och sen när man fönat honom ser han ut som en extra fluffig köttbulle ^^

Och han är helt tokig i att bli fönad.. Får ta och filma nästa gång jag badar honom och lägga upp här, för han är alltså TOKIG! :D


Nå men, ska nu ta och läsa lite bloggar.. !!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0