Torsdag

Nu är jag tillbaka från "skolan"..
Har varit en heldag ute i skogen med röjsågarna..
Vi jobbade över idag också, vet inte om jag skrev det igår, men vi jobbade igår över 2 timmar typ, och idag typ en timme.. Så imorgon är vi lediga! Niiice som fan!


Hade väldigt roligt där ute :) Satt med Löken, Emil, Einar och.. Satan kommer inte ihåg hans namn :/ Men ja, vi höll på och svamla osv. Hade jävligt roligt kan jag tala om!

Röjde väldigt mycket mer än igår! Har så dåligt samvete för att Emil tog och röjde typ allt igår.. :( Måste gottgöra honom på något sätt!


Åkte då hem med Fredriks mamma, som slutade jobba 16.00.. Skönt, slapp jag vänta så länge på bussen...


Ska nu ta och läsa lite bloggar och sen njuta av min lediga kväll! ^^


Kommentarer
Postat av: Mia

Emil är schysst! :) Han har alltid varit snäll och hjälpt till :)

2009-08-27 @ 22:23:21
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0