Tisdag

Blev inte att fixa någon hundgård idag. Kommer inte bli av.. Alltid är det någon som ska hålla på och sätta sig emot en och komma med saker som gör att det jag har kommit på inte går.. Nej nej, det ska vara på något annat sätt..
Känns ofta som att jag inte duger. Men så är de väl ibland.

Var in till Kalix, handlade lite osv.. Sen åkte vi hem..
Hemma blev det att olja in kökssoffan en gång till och sedan gör lite mat.. Fredrik åkte tydligen och jobba.. så jag ides inte börja göra någon avancerad mat.

Jaja . Nu är det unga mödrar, så ska lägga mig i soffan och titta på de

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet inte, det gör de säkert, men nu är de gjort iaf :)

2009-08-04 @ 18:37:27
URL: http://jiiv.blogg.se/
Postat av: ginaaa

jo du ! men de låter ju bra de att du lever ! var bor du nu förtiden? kalix? jo då de känns väldigt bra förrutom att jag har så ont mellan mina två ben men de går väl över så småning om =)

2009-08-04 @ 19:27:32

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0