Tisdag

Godmorgon alla bloggberoende nördar!

Nu sitter jag här igen, men en mupp thé och lite smörgåsar, aptiten är lite bättre idag! Och det är skönt!

På dagens skolschema är det svenska/samhälls ändå till lunch, och efter det blir det en låååång idrottslektion.. Huh huh.. Hoppas vi inte ska göra nå speciellt, för jag kommer inte orka..
Har bara sovit 4 timmar i natt typ.. Försökte somna, men efter 40 minuter gav jag upp och la mig på soffan istället.. Hade typ just slumrat in då Fredrik kom hem vid 3 tiden? Men steven började ju gaffla som någon jävla elefant så då blev man ju pigg..
Men somnade om ganska snabbt ändå i Fredriks armar ^^

Är lite orolig, Misse har inte varit ute på länge, och igår fick Fredrik göra "inbrott" här hos oss genom ett fönster, nej han slog inte sönder rutan, han lyckades bara öppna den på något sätt..
Och då Fredrik var på väg in genom fönstret så smet Misse ut..
Hon är ännu inte tillbaka.. Hon har aldrig varit borta så här länge.. :(

Aja,.. Nu ska jag äta upp den sista smörgåsen och dricka upp mitt thé, sen måste jag börja väcka Fredrik så han kan köra mig till bussen och sen ut med hundarna snabbt.. :)

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, stockholm ju :)

2009-08-25 @ 14:02:26
URL: http://jiiv.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0