Städa

Har inte blivit av att åka till Haparanda än, men blir det snart!

Har dammsugit och skurat hela huset, eller Fredrik har dammsugit de mesta.. Fyfan vad jävla varmt de var att skura hela jävla huset i den här värmen! Nu har det faktiskt börjat bli olidligt varmt!....
Börjar smått länga till hösten, då är det svalare, och så kan jag börja använda min skinnjacka ;D

aja. Ska nu gå ut och hjälpa Fredrik att städa lite i utrymmet mellan garaget och bodan.. Annars kommer vi aldrig iväg till Happis.. Vissa ska ju alltid hålla på och satans bossa.. Inte över mig i alla fall, jag lyssnar bara på mig själv.

Nå, sen kanske jag gör makaroner och gräddsås till lunch.. Måste äta något innan vi åker, annars kommer jag inte klara av att sitta i bilen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-09 @ 14:27:59

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0