Sova

Fan och förbannat också!
Jag råkade somna på soffan! Var så himla trött efter middagen som bestod av spagetti och köttfärssås.. Hade inte alls någon matlust, så tyckte att maten smakade blä..

Har varit och tvättat bort sminket och släppt ut hundarna för att natt kissa, så ska nu ta och dra mig iväg mot sängen och försöka somna om.. Har ställt alarmet på kvar i sex för att jag ska hinna sega lite osv innan jag börjar promenera iväg mot bussen. Eller mest troligt blir det att gå till bussen, och då måste jag traska iväg vid 7 tiden så att jag hinner.. Vet ju inte när Fredrik kommer hem från jobbet så.. 


Fredriks Kisse som ligger ovanpå Felix :) Hur söt bild som helst, tog den i morse :)


Myyy sweeety <3 lööve lööve lööve!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0