sova

Denna dag har verkligen varit seg..

En positiv sak har då hänt idag, och det är att hundkojan kom hit idag! Så nu ska vi bara få tag på nå plankor eller vad man nu ska kalla de så vi kan fästa nätet på de och så har Steven sin hundkoja! Niice.
Kommer bli så skönt att ha han ute lite mer. Visst, jag kommer känna mig jävligt elak över att lämna han ensam där, men jag tror han kommer vänja sig snabbt och att han kommer tycka om de.. :)

Men de förde med sig lite andra saker som jag inte blev glad över.. Blev förbannad.

Nej, nu ska jag försöka sova, är ju skola imorgon..
Som jag förstått så ska vi ha idrott imorgon på morgonen, och efter de ska vi åka till Överkalix på nå älg grejsimojs..
Men jag kommer att sluta efter idrotten 9.20.. Har läkare 11.15 så hinner inte med till Överkalix.. Tycker det verkligen är tråkigt, men jag kan inte skjuta upp läkartiden, jag behöver få reda på vad som är fel med mig..

aja. nu försöka hitta John blund! hejs


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0