Söndag

Ja, jag har inte orkat skriva något idag. Tyckte att jag skulle prioritera lite annat än datorn.

Gårdagen var väl... Ja sådär. Var verkligen roligt att träffa Kikki!
Men det var ganska så dött där i Boden, redan vid 2 tiden så var Åhlensparkeringen tom, så inget att hurra över.

Dagen har varit väldigt lugn. Inte varit bakis eller nå, bara lite törstig! Så de är nice.
Har varit i Kalix och handlat lite slisk ;p jag och Fredrik är riktiga tjockisar ;)

Djuren verkar vara bakis åt mig! De flesta ligger och tjockar sig i soffan tillsammans med mig och Fredrik! Är bara Steven som ligger på golvet, Sigrid är ute och Misse går omkring och skriker som vanligt.


Kissen :)


Torsten :)


Felix :) Bilden blev lite fel eftersom jag tog den uppifrån, så som jag såg honom :)

Steven :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0