Söndag

Idag blev det att vakna vid 13 tiden.. Inget jag tyckte om, men skönt var de!
När jag vaknade så blev det att släppa ut hundarna och gav alla djuren mat, det är ett jävla göra de!
Sen gjorde jag havregrynsgröt till mig och Fredrik! Blev frukost och lunch i ett!

Har nu läst lite bloggar, har lite bloggar kvar att läsa.
Sen blir det att storstäda! Har infört en städdag i veckan, Söndagar. Dem kan inte spenderas bättre tycker jag. Då innebär de, dammsuga, skura, dammtorka osv.
Vi har även börjat med att vi turas om att dammsuga, så jag damsuger varannan dag och de andra dagarna dammsuger Fredrik, så idag är det hans tur! Och jag skurar ;p mycket roligare!
Måste dammsugas varje dag, annars har man en massa hår i huset, så är det med mycket djur.

Får se sen vad som händer, funderar på att ta en långpromenad med Steven, gå genom kvarnudden till Granån, och därifrån gå hem. Kommer ta ett tag, men det skulle vara skönt! Men får se om jag orkar. Men ska bli en promenad i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha att sitta båtvakt är inget jobb :D Fast Henke tjänar ju pengar på det, men det är bara någongång då då som han sitter :) Än så länge har han inte hittat något riktigt jobb men när skolan börjar ska han börja jobba mer ;D

2009-08-16 @ 18:41:26
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0