Söndag

Idag är jag uppe med tuppen, ja, nästan i alla fall! haha.
Somnade på soffan och vaknade sen (08.25) av att Fredrik höll på och småpratade med Felix.. Mysigt att vakna så, faktiskt! :)

Måste berätta för er något som jag tyckte var roligt när jag vaknade!
Felix är en sån som busar väldigt mycket, och när han vill ha uppmärksamhet så börjar han kraffsa på en. Så Fredrik höll på att prata med mig, och det tyckte inte Felix om, så han började kraffsa på Fredrik..
Fredrik brukar ofta tycka det är skönt när Felix börjar kraffsa.. Så Fredrik lyfte upp vänster arm och sa lite högt och flummigt: "ribsen Felix! RIBSEN!! ...... Felix ta lite mer på mina ribs!"
Haha, och Felix han kraffsade för kung och fosterland! :D

Får se vad som händer idag.. Vi funderar på att åka till Haparanda och storhandla.. :) Och då ska jag passa på att hämta mina papper från mamma, dem som gett mig klartecken till att börja övningsköra med Fredriks mamma! :)
Ja ska ju så klart hälsa på min mamsing!
Hundarna kanske får komma med idag.. Felix brukar ju för det mesta få komma med, så kanske Steven också får komma med idag, vi får se...

Aja, nu ska mina barn få mat.. Mina Mjau skriker vid skafferiet, Steven letar efter sin matskål och Felix försöker äta snus, men det är inge vidare gott! (portionssnus), han slickar endast på den, tro inte att jag matar mina hundar med snus.

ha en fin dag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0