Såå...

Nu orkade jag sätta mig ner och blogga...
Huh huh så jävla slut jag är! och ändå har vi inte röjt hela dagen!

Dagen började med att vi skulle kolla igenom röjsågarna, rengöra luftfilter, fila klingan osv..
Sedan blev det lunch, och efter de gick vi igenom lite om vad som skulle göras ute i skogen och sen bar det iväg mot Vitheden..
Ja, jag vet inte hur jag ska förklara vad vi gjorde, för många förstår ändå inte..
Men kul hade jag idag, och jag behövde inte röja bort mer än 3 småtallar och en liten gran ;p

Har nyss slagit på en tvätt, ska snart hoppa i duschen och efter det ska jag nog sova. Att vara ute i skogen en hel dag tar verkligen på krafterna..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0