Natt

Denna dag har varit lite som att gå omkring på nålar..
Jag har varit fruktansvärt arg från och till.. Har blivit irriterad för minsta lilla..
Blev tokig på Steven som inte kunde ligga still, utan han skulle göra katterna illa, så Fredrik satte han i sin s.k "bur".. Ja då fattade steven att han når bomullsrondellerna som låg i en låda, lådan var alldeles för nära "buren", så den tog han tag i och förstörde allt! Detta var då droppen för mig.. Gick in i sovrummet och smällde igen dörren, sen fick alla göra vad fan dem ville..
Somnade till slut av all ilska.. Men vaknade sedan av att Fredrik öppnade dörren och sa att han var tvungen att fara och jobba.. Han måste ha sett att jag inte mådde bra, så han kom och la sig bredvid mig och började gosa.. När jag är arg så brukar jag inte kunna hålla tillbaka tårarna, så när han började hålla på och stryka mig i ansiktet så började tårarna rinna som bara den.. Alltså första gången jag grät framför Fredrik i nyktert tillstånd.. (om man inte räknar med den gången då jag ramlade och skadade ryggen, men då grät jag och skrattade samtidigt, och då hade jag ONT!)

Aja.. Sitter här och längtar till September.. Varför? Jo,
1. Det är min och Fredriks 1års dag.
2. Jag får mer pengar och ska då riva hallen!


Nå väl, nu ska jag ringa Fredrik, han ville tydligen att jag skulle ringa..


Kommentarer
Postat av: ginaaa

är du säker på¨de hon kom den 27 :P?

å jo hör utav dej ! :) skulle va kul å prata lite var ju så länge sedan =/

2009-08-08 @ 10:14:11

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0