Middag

Nu börjar jag bli smått less på att Fredrik bara ligger och sover.. Fattar inte varför han skulle väcka mig när han ändå själv skulle gå och sova.. Hatar att vara ensam.. Okey, han ligger här på soffan så jag kan se han, men jag är ensam så länge han bara ligger och sover.. inte ett dugg roligt..

Ska nu göra ugnspannkaka. Fredrik får fan skylla sig själv som ligger och sover, så det blir ingen god mat som jag hade planerat.. Not my problem. Det var han som föreslog att jag kunde flytta hit med honom, eftersom jag nästan var tvungen att flytta tillbaka till Haparanda.
Han sa att han skulle köra mig till Kalix när jag behöver åka in, och köra mig till bussen på morgonen.. Ja, nu vill jag in till Kalix så jag kan göra en god middag för en gångs skull, eftersom han frågade vad jag ska bjuda på för god mat idag.. haha. Ja, han får verkligen skylla sig själv.

Nu ska jag gå och blanda ihop smeten!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

ungspannkaka är rätt gott :)

2009-08-07 @ 17:54:45
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0