Måndag

Denna dag är jag på dåligt humör igen... Ids inte gå in på varför, men vissa är alldeles för omogna.. Blir så jävla less..
Jag är envis, och tänker inte göra ett skit, så är de.

Jaa idag vaknade jag hyffsat tidigt, lite före 10.. Sedan dess har jag bara suttit framför datorn och sen bläddrat i en H&M tidning.
Ska nu ta och storstäda sovrummet hade jag tänkt.. Dammsuga, dammtorka och skura.. Finns inte så mycket att dammtorka, men ändå.. Sen får man se om jag orkar med köket.. Känns inte så jävla lockande..

Är ensam hemma, för tydligen så skulle Fredrik sova i Granån, för att de är för varmt här hemma.. Jaja. Tur för han att han har någonstans att rymma när jag börjar tjata uti städning.. Inte rättvist..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0