Måndag

Jag skulle vara uppe hela natten, och hela dagen och lägga mig idag vid 21-22 tiden, funkade det? NEJ..
Vet inte hur jag ska göra för att vända dygnet tills skolan börjar..

Blir galen på katterna, dem är överallt .. Jag hatar de! Speciellt på matbordet, och jag vill fan inte ha dem där.. Det är inte alls mysigt med katthår där.. Äckligt, rättare sagt..
Men katter är hopplösa och väldigt tröga djur! Så enkelt är det! I alla fall bondkatter!

Jaa, måste hitta på något roligt att göra idag.. Är ganska kallt ute, så kanske passar på att ta långpromenaden idag istället?
Igår när vi var och plockade blådär så fick ju såklart hundarna komma med och springa av sig i skogen, så dem fick ju röra på sig lite i alla fall..
Nå, man får se..

Nu ska jag läsa lite bloggar..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0