Måndag..

Blev en ganska sen natt för mig, gick och la mig vid 3 tiden kanske?
Satt uppe i soffan och försökte rensa mina tankar och lyssnade på Fredriks snarkande..

Får se vad som händer i framtiden.. Tidigare så såg jag en tydlig bild, men nu när jag försöker kika in så är bilden grumlig och det går inte att förstå vad som kommer att hända. Jag vandrar just nu omkring i mörker, inte veta vad som kommer hända här näst..
Kommer det bli någon förändring?
Ja, det kommer det.
Men till det bättre eller det sämre?
Det vet jag inte...
Jag hatar att gå omkring och inte veta vad som kommer att hända! Men just nu känns det bara som att jag faller, jag faller och det verkar aldrig ta slut..
Kanske detta är slutet?
Ja, vad vet jag?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0