Lördag

Igår orkade jag inte uppdater något efter att vi varit i Kalix.
Vi var och åt på Buffone, (som har haft sommarstängt), och min mage har varit så sugen på en pizza därifrån! Sveriges (åtminståne Kalix) bästa pizzor! Haha.

Väl hemma så satt vi och såg på tv, och kollade in lite musikvideos på youtube. Så med andra ord, en ganska händelselös kväll.

Idag är det Boden cruising, om jag inte förstått allt fel. Då är det med andra ord ett år sedan jag och Fredrik träffades.
Har försökt hitta en chafför så att vi får fira lite, men ingen kan köra.. Tråkigt.. Så det kommer bli så att Fredrik kör och jag sitter bredvid och ser på när alla andra åker runt och super och har roligt.. Hade varit roligt å vara nykter om jag hade kunnat köra min bil, men icket! Vissa här har ju varit så seg med att skaffa körkort..
Jag vill inte sitta i min jävla bil medans alla andra åker runt, super och har roligt!!!
Snart så kommer jag skita i allt, och sitta hemma som vanligt och gråta för att jag har tråkigt.

Nä, kanske någon vill dricka med mig?
Känns tråkigt att Fredrik inte kan dricka med mig, för nu är han för en gångs skull taggad.. :( Det är han aldrig annars!
Satan! Någon, snälla, var nu chaffis så jag får mig lite vilt fyllesex ikväll ^^ haha. Nä, skojja bara. Eller så inte.

Nej, nu ska jag kolla runt lite, kanske det finns någon liten änglasjäl som vill svamla in i dimman med mig ikväll, och härja så att Fredrik blir less, kastar ut oss ur bilen och kör hem så att vi blir kvar i Boden utan pengar så att vi måste lifta hem eller nå!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0