Lördag

Usch, irriterande dag..
Vaknade lite efter nio av att det blev lite högljudda röster i huset.. Fredriks familj (från hans pappas sida) hade kommit hit för att tömma ut deras saker från bodan.. Vårat hus är ju deras barndomshem (Fredriks pappas och hans systrar. Och Linnea bodde ju här tidigare (Fredriks kusin).

Stackars Teddy fick typ värmeslag.. Började kräkas, blev stel, hård mage och kunde inte röra sig.. Men nu mår han bättre! Gav han lite vatten och blötte ner en handduk som skulle svalka honom.. Tur att man kan så pass mycket om djur som man gör! Jag borde bli veterinär...

Nå, när jag blev väckt så vaknade jag på soffan, så gick helt sömnig in i sovrummet och försökte somna om.. Inte det lättaste, då sovrummet är så jävla varmt och så var det folk som sprang ut och in i huset..

Nå, irritationen försvann när Linnea kom in med en skinnjacka, som hon frågade om jag ville ha! Alltså, fatta hur snygg den är!! Den är som ny, hon har knappt använt den!
Har velat ha en liknande skinnjacka, och nu har jag en! :D faaan så glad jag är! Och det är äkta skinn, de hör man när man rör sig med den på. Passade perfekt ;D

Nå ja, får se vad som händer idag, måste nog åka och handla..

Kanske blir ett samarbete här i bloggen ! Vi får se, väntar nu på att dem ska mejla tillbaka. Nice!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0