Jävla tattare!

Får jag inte tillbaka min transport från den där jävla tattaren snart så vet jag inte vad jag gör!
Jag pekade klart och tydligt på transporten och sa: "den där ska jag ha tillbaka innan jag åker hem!"
Killen: "jaaa okey, jag ska bara fixa för katterna och sen så hör jag av mig"

Jooo tjena! Han har ännu inte hört av sig och jag får inte tag på honom! Satans jävla tattarunge!
Jag kommer helt enkelt snart bli rasist eller nazist eller vad fan de nu heter! Jag råkar bara ut för jävulskap när dem är i närheten!
Ska snart börja gå klädd i kostym, haila och skrika "hail hitler" när det går förbi någon med utländskt urpsprung! Så jävla less är jag nu!
JAG SKA HA TILLBAKA MIN TRANSPORT!
Ser det ut som att jag skiter pengar och kan köpa nya transporter för 500 kr en gång i månaden? Jooo visst, jag är så rik så jag torkar mig i röven med tusen lappar efter att jag skitit!

Nej, tattarungen ska fan ge tillbaka den! Vet vars han "bor", om han nu bor där , så då kommer jag vandalisera där som utav helvete..

Där, mina kära, har ni en förbannat less Sandra!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

hejsan

Jag förstår hur du menar men jag uppskattar inte ditt ordval.

Du kanske kan kolla min blogg så kanske du förstår varför

Mvh:Eleonor

2009-08-14 @ 21:06:16
URL: http://tattarelli.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0