Fredag

Blev inte att sova tills solen sken mig i arslet idag..
Fredrik kom och väckte mig lite före nio, så har varit vaken sen dess.. Dessutom så är det inte ens sol ute.. Vi hade verkligen tur med vädret när vi var ute med röjsågarna! Och tur att vi arbetade över, för annars hade vi nu stått där ute i regnet och röjt.. Tro mig, röja i regn är inte alls roligt!

Har ätit frukost och läst lite bloggar.. Även hunnit titta på förlossningskliniken en stund.. Och bli masserad av Fredrik, men satan vad ont det gjorde.. Trodde jag skulle dö när jag masserade axlarna på mig.. huh huh..

aja, nu ska jag kolla facebook, sen ska jag hänga tvätt.. Håller på och tvättar kläder för fullt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0