Foose

En sak jag glömt berätta!
Jag, Fredrik, Simon och Simons kompis, Danne? var i Kalix en sväng ikväll.. Snurrade runt lite, och sen for vi på ica och handlade.. Då kommer det en cadillac körandes och parkerar nästan bredvid oss...
Simon och Danne typ springer in, medans jag och Fredrik börjar spana in cadillacen.. När vi börjar gå mot ingången så ropar Fredrik på Simon att han ska komma och titta, men han var redan inne. Men bilintresserad som jag är, så ville jag att Fredrik skulle visa mig vad han ville..
Fredrik: "Kolla in fälgarna.."
Jag: "Men dra mig in åt helvete! Är de sant? Är de han jag tänker på?
Fredrik: "Ja, det är han"
Jag: "han från de där programmet?!"
Fredrik: "Jaaa, *haha* jag säger ju de!"
Jag: " näääää... Men dra åt helvete! Dem där kan ju inte kosta lite!..... Fan, man blir ju nästan lite våt i brallan" *fnitter*

Jag kollade in fälgarna .. Vissa, som inte bryr sig om fälgar eller bilar, ni förstår nu inte mig.. Men helvete! Det var Foose fälgar! Dra dit pepparn växer vad snygga dem var!


Ja, jag tänkte bara dela med mig av min underbara upplevelse! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ooh ja, de fälgarna är grymma! ;)

2009-08-01 @ 18:57:17
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0