Duktiga jag!

Jag känner mig så jätte duktig!
1. Jag kom i tid till skolan.
2. Somnade inte på svenskan/samhälls
3. Jag var med på idrotten!

Idrott är något jag verkligen har svårt med! Men jag var fan med idag!
Började idrotten vid 12 tiden och då skulle vi springa till tjärn, sjön eller vad fan de nu är för något, men det är i alla fall en grop med vatten! haha.
Man behövde ju så klart inte springa, så jag och Josefina gick i rask takt.. Killarna tyckte vi gick alldeles för snabbt. Vet inte vem, men någon av dem sa: "dem kan gå så snabbt för dem har så mycket sex".. Haha.
Ja, om de ändå vore så!

När vi kom tillbaka till skolan så var det fika time! Blev bara att dricka ett glas saft, jag började tänka på vikten när jag såg de goda kakorna! haha.
14.30 så fortsatte idrotten och vi spelade brännboll. Kors i taket, jag var med! Visst, jag försökte inte fånga bollen, och jag vägrade slå iväg den också.. Men killarna försökte bara peppa mig att försöka osv..
Nästa gång blir de! Då ska jag nog vara med på riktigt! Men bara kanske!
Killarna är riktigt roliga nu när man väl börjat prata med dem! :D

Aja. nu ska jag ta och läsa aftonbladet, sen kolla facebook ;p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0