Deprimerad!

Ja, jag känner mig lite deprimerad för tillfället!

Jag brukar läsa bloggen Ormen i paradiset, Men jag kommer inte in på den nu.. Står att dem undersöker den för att dem verkar ha brutit mot någon av deras regler.. Ett ord: Deprimerande!!

Nu är det många som tänker: "whöööt? Det är ju en sexblogg, sitter hon och läser sånt?!"

Svar: JA! Jag läser en sexblogg, och jag gör det inte för att jag blir kåt, för det blir jag inte!
Jag gör det inte för att jag vill se nakenbilder, för det är inte det som intresserar mig. Vill jag se en snopp så behöver jag bara fråga Fredrik om jag får titta på hans. haha.
Jag läser den för att den är intressant .. JAG tycker att det är en bra blogg..
Så synd att dem aldrig får ha sin blogg ifred, bara för att det är en sexblogg dem håller på med.. Älskar den där bloggen! :'(

Jaja.. Snart vet jag inte vad jag gör! Ge mig tillbaka ormen i paradiset!! :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker det samma, saknar bloggen

2009-08-18 @ 12:27:19
Postat av: jimmy

tror att det beror på att dom ville sälja använda trosor för att finansiera till en ny kamera!

2009-08-18 @ 21:00:05

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0