bubbelmage..

Det bubblar av nervositet i min mage.. Tycker inte alls om att fara till läkaren!
Bara en halvtimme kvar, och Fredrik är inte hemma än! åååh jag hatar att vara sen!
Tar ju i och för sig bara en kvar att köra till Kalix, men ändå. Hade velat åka NU men Fredrik är ju som sagt inte hemma än.. aaaahh!

aja. Ska nu ta och leta upp lite grejer och göra mig i ordning, och hundarna ska ha mat..


Sen börjar jag bli lite less.. För 10 dagar sedan fick jag mail från Bracys om att dem skickat mitt paket, men inte har jag fått något från dem än..
Vill inte göra någon negativ bloggning om dem. Men jag har betalat ca 300 kr för mina armband, och då tycker jag att dem borde kommit vid de här laget! Men icket..

Nå väl, nu måste jag skynda mig!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0