Blåbär?

Jag fick en knasig idé. men jag började tänka på blåbär, och har sett en massa stora fina här i närheten av oss sist jag och Fredrik var ute och gick med hundarna! Var en bit in från vägen, för jag skulle springa och gömma mig, och såg då ett blåbärsparadis!
Men nu har det gått några dagar, så skulle inte förvåna mig om de där förbannade bärplockarna har varit och tagit varenda bär!
Arg blir jag i så fall, för jag är sugen på blåbärspaj!
Eller så kanske bären inte är mogna här än?
Läste på internet att dem ska mogna i mitten av juli, och det är ju mitten av augusti nu.. tycker dem borde vara klara!

Nåja, nu varmare kläder på och sen ut och gå till "blåbärsstället" ;p

Kommentarer
Postat av: Ahmed

fin blogg :)

2009-08-16 @ 19:56:17
URL: http://spacee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0