Arg på mig själv..

Vet inte om jag gjorde rätt med den där bloglovin skiten.. Får ju hoppas..

Är arg på mig själv.. FAN att jag inte kan låta bli att lägga mig ner på soffan och ta en powernap! Somnade vid 18 tiden och vaknade kring 20.. och nu är jag inte trött..
*slår mig själv i huvudet med en banan*

Måste verkligen sova i natt, för imorgon ska vi ut med röjsågen.. Kan tala om att jag INTE längtar.. En hel dag ute i skogen med den där jävla selen på, och den tunga sågen hängandes i selen.. och när det är varmt ute.. Dra åt helvete.. Och jag har ingen overall heller, för jag är så fet så jag kommer inte in i den jag fick förra året.. *morr*
Får säkert sätta på mig huggarbyxorna.. Mysigt, kommer ligga ner i mossan som en valross med värmeslag..

Känns som att jag håller på att bli sjuk också.. Ansiktet hettar och halsen känns lite konstig.. Neeej men hej halsfluss! Garanterat är det de.. buhuuu..

Aja, nu ska jag kolla lite bloggar, sen ska jag klappa igen butiken och lägga mig i sängen och vrida på mig i 100 år..


Kommentarer
Postat av: Mia W

" Mysigt, kommer ligga ner i mossan som en valross med värmeslag.. " Hahahaha ;)

2009-08-26 @ 18:35:58

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0