090824 - Måndag

Nu är det måndagen den 24:e, vilket betyder - skola.. *suck*
Får se om jag hinner fara till skolan idag, vi börjar klockan 12 och jag har läkartid klockan 10.. Så man får se hur det blir med de hela..
Nå, min hälsa kommer först, så att jag orkar med skolan sen..

Sitter nu här med en thé mugg och en smörgås och försöker äta.. Matlusten är inte på topp på mornarna men jag måste ju få i mig något.. Så det blir små tuggor från smörgåsen och att smutta från théet..

Eftersom jag behöver vara inne i Kalix först klockan tio så ska Fredrik köra in mig.. Skönt! Då slipper jag stressa med den där bussen..

Får se vad som händer senare idag.. Inte mycket antar jag, blir nog att åka hem direkt och ta det lugnt..

Ska nu fortsätta titta på nyhetsmorgon.. Just nu pratar dem om den stora branden i Grekland..
Nej, nu är klockan 7, och nyhterna börjar!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0