VAKNA MED THE VOICE!

Halloj!
Pigga och glada? Själv är jag ganska pigg, har varit vaken sen 06.50! Fredrik pratade med mig innan Kjell kom och hämtade honom, så när han pussade mig hejdå så satte jag igång tv:n och började titta på Vakna med the voice.. Fans så skönt de är att sitta och titta på dem nu när man vaknar, dem är vettiga och ibland så får man skratta åt dem. Ett skönt sätt att vakna på, med andra ord!
Så fram över kommer jag att vakna tidigare, och sätta mig framför tv:n, mysa och äta frukost :) Kanske blir lättare att stiga upp när man får titta på dem :)
På 5:an, 06.30! :) Titta ni också :)

Aa.. Men nu tänkte jag springa på toa en sväng, ge hundarna mat och släppa ut dem en sväng.. Efter de ska jag ta frukost åt mig själv och sen fortsätta se på Vakna med the voice! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0