STÄDA

Idag är det en städdag igen!! Ser ni, jag gör fan nästan inge annat än att städa! Allt behövs städas, ser ut som ett bombnedslag i hela huset.. I toaletten är det (eller var rättare sagt) kattsand över hela golvet och det luktade äckligt.. Typ surpiss... Så nu har jag dammsugit och skurat där inne, och stoppat medel i toaletten, så nu ska jag gå med mitt super ajax spray och skura upp handfatet och utanpå toastolen!
Hallen är full av bitar från en sönderriven påse som Steven tuggat sönder.. Även där är det lite kattsand och sen är golvet kladdit från det att han kissat på golvet..
Köket är hemskt! typ lika hemskt som det var tidigare innan jag städade! Jag börjar snart gråta!
Sovrummet har en massa tidningar på golvet som är till för hundarna att kissa på! Och den har Steven också tuggat sönder! Okey, nu är gråten nära!
Men har i alla fall tagit toan som har varit så äcklig, den har luktat så vidrigt så man har inte velat gå in där.. Men nu luktar de åstminståne fräscht!

aja, nu ska jag gå och skrubba handfatet!





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0