STÄDA.. STÄDA

Nu har jag hållt på i flera timmar med att städa! *Pust* de är det enda jag kan säga :p
ska senare lägga upp bilder på hur stökigt de var och hur rent och fint de nu börjar bli! ;p
Har diskat, skrubbat diskbänken så att den glänser som en rakad hundbolla! Och bytt gardiner har jag precis också gjort :p Var lite less på att ha julgardinerna ;p haha. Jag vet, jag ligger efter med måånga månader!
Nu ser det i alla fall mycket ljusare och trevligare ut i köket! :)

Nej, nu ska jag lasta av köksbordet och plocka upp pojkarnas leksaker, dem har spridit runt dem i hela köket ! *morr*
Det är som att ha riktiga barn! man får inte göra annat än att plocka undan efter dem!!

Och så klart så smådunkar jag musik också, städa utan musik, no no, de går inte!

Och en till rolig sak, Fredrik vet inte om att jag är så här duktig, han tror säkert att jag ligger och latar mig i soffan :D för när han ringde för typ en timma sedan så höll jag på och städa för fullt, men jag sa att jag ligger och ser tv osv :D hahaha.

aja, nu fortsätta!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0