SÖNDAG

Gårdagen var väldigt rolig kan jag tala om! :)

När vi kom till Haparanda så såg vi mammas å deras bil köra in på ICA parkeringen, så vi for dit och gick med dem där och så .. :) Själv köpte vi bröd, köttfärs, korv, katt- och hundmat (stevens) :)
Sen åkte vi iväg till mamma :) Var inte där så jätte länge, vi lämnade hundarna där och åkte runt lite på stan, var till Snusgrossisten och köpte en stock med Knox ;D Djurmagazinet var vi även till och köpa foder till lill Felix :) Han har ätit ett Chihuahua foder, men jag tyckte att vi skulle sattsa på mini junior den här gången :) Hoppas han inte börjar spy av de!

Efter våra "shopping" rundor åkte vi tillbaka till mamma. Mormor hade kommit! :D Då blev det att börja strippa för hon ville se min tatuering :) Hon må vara typ 66 år, men satan hon tyckte min tatuering var ball! ;p haha.
Maria, Nadja, Ricke och Mariatta (fan glömmer alltid bort hur hon stavar sitt namn!! , förlåt Nadja! ;D haha.) Då blev det fika :)
Middagen bestod av laxlåda! Mmmmm.. Har saknat mammas laxlåda ;p mumsigt! Till och med Fredrik som inte äter fisk åt utav laxlådan ;p haha. Jag tvingade honom!

När Kalixgänget åkt for jag och Fredrik än en gång och snurrade på stan, de slutade med ett köp, bilshampoo och svampar! Då åkte vi hem och tvättade min bil  :) Kallt var de, men min bil blev ren :)
Sen satt vi bara och lyssnade på musik i Robins rum, medans mamma fixade sig. Hon skulle ut med några kompisar :)
Vi cruisade och vid tolv tiden ville dem ha skjuts, så då åkte vi och hämtade dem.. :)
Kan ju som säga att dem var ganska runda under fötterna hela bunten! ;p haha. Även då fick jag strippa, för Merja ville se sin guddotters tatuering :p hennes ord var : "väldigt egoistisk, men fan vad snygg! haha" Sen fick jag mig en puss på kinden och så hoppade vi in i bilen och köre dem till Umppari :)
När vi hade kört dem åkte vi till mamma och hämtade hundarna och så åkte vi hem :) Blev att lägga sig i sängen direkt kan jag meddela!


Nu på morgonen när vi vaknade så hade en propp gått! så elementet vi satte i vardagsrummet på kvällen var inte på. Kallt! Vi sover i vardagsrummet nu för att vi inte har någon soffa nå mer, som jag berättat tidigare :p och elementet satte vi in hit för att vi inte orkade börja elda när vi var så trötta :p haha.

Har hunnit borsta hundarna, och vara ute med dem ett tag :)
Och Fredrik har dammsugit ! så idag blir det att skura!
Men efter att jag läst lite bloggar så ska jag plugga! har omprov imorgon... usch..

aja, nu ska jag läsa lite bloggar och sen plugga..

Hejs!




Kommentarer
Postat av: anna

yey bilden haha :D

skit snygg faktiskt!! gjorde det jätte ont?

2009-04-19 @ 16:21:42
URL: http://annaandric.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0