SNURRIG I HUVUDET

Snurrig i huvudet, de blev jag efter att ha klickat mig runt på Facebook ett tag, förstod typ ingenting, eller vad som är vitsen med de.. :p Det tar väl tid att lära sig,

Fredrik har två kompisar här nu, dem sitter och basar lite osv.

Funderar på vad man ska ta och hitta på, är så himla uttråkad så jag vet inte vad! Vill åka bil, cruisa, basa and drink some alcohol! Jag skulle kunna göra allt det där, men har ingen lust att göra det ensam, Fredrik kan ju inte göra de med mig för de är ju han som måste köra bil.. haha.

Aja, får se vad man hittar på..




Så här hemsk såg min lilla Felix ut när vi hämtade honom från sjukhuset, liten, mager och pälsen var helt konstig... Men idag är ha sötare än någonsin:




Sen kan ni få lite bilder på snömonstret Steven!



Detta fotot är taget från promenaden idag :) så fin han är!


Kommentarer
Postat av: Linda

okej!

Jag betala inget för den eftersom jag har abbonemang.

2009-04-04 @ 22:48:43
URL: http://ndail.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0