PLUGG

Har nu sen jag skrev det senaste inlägget suttit och pluggat till provet som jag har imorgon - virkeslära!
Handlar om typ samma sak som förra gången, så det borde inte vara några problem, de är typ mer som en repetition :)

Fredrik står nu och lagar mat - makaroner och korv blir det. Vi båda är så slut så vi orkar inte göra något avancerat, har inte orkat göra det alls den senaste tiden..
Sitter och spelar musik, lite dunka dunka ;p haha. Och nyss höll Fredrik på att vicka sin sexiga rumpa i takt med musiken samtidigt som han steker korv! ;D Gud så söt han kan vara ibland :p


Som på den här bilden, han sitter och tar bort hår från min BH, han tyckte att den var för hårig, och när jag inte orkade bry mig om de så satte han igång och ta bort hår åt mig! :)
Hur underbar är han inte egentligen?! Han är fan det underbaraste som finns!

Och märkte nu på bilden, någon har muckat med min gardin! Men den saken är nu åtgärdad!


Nu verkar det som att maten är klar!
Tänkte just skriva att jag ska gå och duka, men det har min älskling redan gjort! Så nu ska jag äta! :)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hehe. aa en trevlig stad med en massa folk:D hehe..^^ gillar den staden faktiskt, kanske dt e bara för älsklingen e där och mina favo affärer ligger där också:D hehe...

2009-04-06 @ 21:13:08
URL: http://amychen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0