ONSDAG

Hejsan hoppsan!

Idag lyser solen! Härligt! :D
På en timme så kommer Fredrik och hämtar mig och ska köra mig till skolan. På onsdagar börjar jag först 11.50, och det går inga bussar tills dess, så då får Fredrik köra mig.. :)
Idag har jag gjort vettiga saker som att elda, diska och plockat lite! Ser fortfarande ut som fan här, men ser i alla fall mycket bättre ut nu när jag har diskat de mesta :)
Fattar inte hur det kan bli så förbannat stökigt här i huset! Helt otroligt..

Och något hemskt, jag är utan snus! gaaaah!! Jag börjar bli tokig nu, har inte ens fått mig en morgonsnus! Fredrik den nöten tog sista dosan och frågade inte om jag hade nå snus kvar! :p tragiskt, men sant! Så nu går han omkring i garaget och mumsar på sina snusar och jag sitter här hemma och stirrar på utläggsdosorna och börjar bli smått sugen på att ta en som redan är använd, men de är så äckligt, så jag låter bli.. Men tanken finns ju där!

Aja, nu ska jag ta och läsa lite bloggar osv.. :)
Hörs senare idag! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0