ONSDAG

Idag har jag vaknat vid tolv tiden, jag och Felix har myst i sängen sen Fredrik åkte för att fortsätta bygga på traktorn.. Försöker nu få bror Robin att komma hit och hälsa på i någon dag.. :) Går inte så bra om man säger så...
Vill ha något att göra, för jag är ensam från typ 7-8 på morgonen till 6-7-8 på kvällen..

Aja, får se vad man hittar på idag, vet i alla fall att Fredrik och jag ska åka in till Kalix sen när han har slutat jobba, vi behöver mjölk och bröd .. :) Sen hade farmor fått in några kläder från en bekant, Mari sa att det fanns en del fina kläder.. :) Så man får se om jag hittar nå :)

Aja, nu ska jag ta och fortsätta se på hem till gården :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0