NATTI!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen gå och sova. Vissa här har ju skola den här veckan.... *suck*.. Eller de blir på onsdag, men jag har inga lektioner då så jag får mitt påsklov på tisdag. kan ju säga att de här lovet verkligen är efterlängtat!!
Nu är det bara en solsemester som saknas, sen skulle allt vara perfekt ! ;)

Aja, börjar först 9.10 imorgon. Dem som hade klarat ekologiprovet får sovmorgon! Och jag är en av dem! :D yey!
Så dem som inte klarade provet ska då göra omprov imorgon på morgonen :)
Och vilken tur jag har! Fredrik ska på arbetsförmedlingen kl 10, så då kan jag åka in med honom till skolan! Perfect!

Nå, nu ska jag hoppa i duschen innan klockan hunnit bli för mycket! :)


Natti natti

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0