MIDDAG

Nu har både jag och Fredrik ätit middag, han åt pasta carbonara (sån där på påse, haha), och jag åt räksoppa (även de på påse). Vi var lata och orkade inte börja göra någon avancerad mat.

De är ju lördag idag, vilket betyder; LÖRDAGSGODIS!!
Igår när vi var och handlade så blev jag extremt sugen på godis, men då sa Fredrik : "det är fredag idag, inte lördag, och det är på lördagar mat äter godis".
Ja, där gick jag förbi och dregglade när jag gick förbi godishyllan utan att få ta och plocka ihop en påse!

Vill göra något roligt ikväll, men vet fan inte vad man ska hitta på? Någon snälla som kan komma med förslag på vad man kan göra?!

Aja, nu ska jag kolla om Felix mat har svällt upp klart, dem måste ju ha middag dem också.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0